9/05/2011

Tokyo, Japan.

Tuli tossa viikonloppuna käytyä siis Japanissa.. Alunperin oli tarkotus mennä vaan paatilla saareen tunniks viisumin takia mutta sielä oliki sitte joku hurrikaani vai mikälie merellä xD niin mentiinkin sitten kahdeks yöks Tokyoon! josta oon kyllä erittäin kiitollinen! Ite en joutunu maksamaan mitään siis wohoo~
Tosiaan perjantaina heräsin siinä 5 maissa että kerkeisin peseen hiukset kun 6 oli lähtö sinne satamaan.. No sit mentiinkin lentokentälle ja lento lähti vasta 2 maissa.. käytiin sitten starbucks coffeessa mangotsydeemi juomalla ja kanelikierre pullalla..

Meillä ei tietenkään ollu mitään vaatteita sun muita vehkeitä mukana kun luultiin menevämme vaan tunniks sinne saareen niin käytiin sitten vähän ostoksilla ennen lähtöä ja samalla syömässä herkullista kanaa ja jälkkäriks korealaista tavalaan jäätelöä muttei kumminkaan:D
Syöntien ja shoppailujen jälkeen mentiin sitten takasin kentälle ja siinä tuliki sitte jo kiire koneeseen.. neljän viiden aikaan oltiin Naritan lentokentällä ja siitä sitten otettiin bussi Shinjukulle josta meidät haettiin meidän yöpymis paikkaan.. kello oli siinä vaiheessa jotain 7 kun päästiin perille.. syötiin siinä sitte illallinen ja lähdettiin korea towniin koska se oli siinä ihan vieressä..

Seuraavana aamuna oli sitten herätys siinä 8 maissa.. en kyllä tajua miks turhaan herättiin niin aikasin kun ei ees pesulle päässy ennen 10 kun oli kauhee jono -.- mutta juu siinä sit peseydyttiin aamulla ja laittauduttiin.. syötiin lounas ja lähdettiin liikkeelle suuntana Harajuku!

yummeeh~ oli aivan sairaaan herkullista!

Käytiin kalliilla illallisella jossa ei kyllä paljoa kehuttavaa ollu..
(no ite ei tarvinu maksaa ni mikäs siinä)

Lauantai päivä meniki siinä sitten shoppaillessa ja syödessä ja purikuria otellessa.. harmittaa pikkasen ettei tullu kauheesti kuvia otettua:( ja purikuriakaan ei ehtiny kännykkään saamaan joten niitäkään ei pääse näyttelemään.. Ostoksiakaan ei kauheesti kertyny kun oltiin isommalla porukalla liikenteessä ja koko ajan piti muita odotella niin ei oikeen sit kerenny kaikkialle minne ois halunnu.. ostin kyllä sairaan söpön laukun ja uuden kynsilakan mutten oo ehtiny niitä vielä kuvailemaan joten niitä sitten ensi postauksessa~ Toivotaan että joskus pääsis uudestaan käymään Japanissa ajan ja rahan kanssa^^ Seuraavana aamuna lähettinki sitte heti eeiaisen jälkeen lentokentälle ja takasin Koreaan.. Täälä sitä nyt sit ollaan taas ja suunnitellaan että parin kuukauden päästä lähdettäis jo takasin suomeen kun viisumin kanssa vähän ongelmia ja ennen joulua pääsis töihin ja rahaa tarvis asuntoa varten ymym.. että tsillee..