9/11/2011

Chuseok aka Korean kiitospäivä

Tosiaan huomenna on Korean kiitospäivä (Chuseok) tai joku sellai.. Joten mun siskoni on tulossa tänään mun luokse Masaniin viettämään sitä yhdessä mun kanssa jotta mun ei tarvi olla yksin kun kaikki lähti perheidensä luokse.. Tällä hetkellä oon aivan yksin täällä jätti isossa rakennuksessa o.O hieman on outoa kyl :D No nyt ainakin löytyi aikaa blogin kirjotukselle.. Vaikka ei kyllä kamalasti kirjotettavaa olekkaan.. Mutta kuten lupailin niin esittelen ostokset Japanista joten tässä nyt sit se vähäinen määrä mitä sieltä kertyi mukaan..
Ruskea/pitsillinen olkalaukku

"Lovely" choco peili


herkullisen näkösiä kännykkä koruja~

peach kynsilakka


Siinäpä ne sitten.. Eilen käytiinki sitten Buffeessa syömässä ja ruokailun jälkeen oli niin täys että hyvä kun pysty käveleen.. Oli pakko myös ostaa persikka jääteetä johon oon nyt ihastunu että selviää tämän loman yli.. Koreassa on hyvä kun voi ostaa tollasia pussukoita tota jauhetta ja tehä ite sitä jääteetä millon huvittaa sama myös kahvissa.. ei tarvi muuta kun vettä ja sen sekotuksen.. aikas kätevää.. miksei meillä suomessa ole tällasia? plus Korealainen kahvi mix on aivan sairaan hyvää.. 10 kertaa parempaa ku suomalainen pannu kahvi.. ihmettelen kyllä kummasti että miksei nämä ole rantautunu suomeen kun suomalaiset on kyllä kovia litkimään kahvia..
Nyt voiskin hakea vettä ja tehdä tuota ja odotella siskoani kuunnellen musiikkia ja juoden jääteetä.. Tosin pitäis kyllä opiskellakkin.. Koreaa.. Mutta ehtii sitä sit myöhemminkin kun ei ole lomaa.. ei se ole niin justiinsa:D No hups mun sisko tuliki jo nyt.. en sit ehtinykkää tekee sitä jääteetä ennen ku se tuli hehe..:D

Ei kommentteja: