8/11/2010

b-day

Joo elikkäs mulla oli tossa maanantaina synttärit, tosin lauantaina niitä vasta juhlitaan!
Mut siis ei jaksettu tehä edes kakkua ni tehtii sit herkku jäätelö annokset:3

 ei kyllä tossa näytä enää kauheen herkulta ku toi kermavaahto suli niin äkkiä sniff :(

Tänään tuli sitten postissa paketti, olin iha hämmästyny ku se tuli alle viikossa woah:o mutta paketista tuli siis..

Tämä ihana maymay laukku<3

Helmi hiuspanta.

Ja cancan hattu pitsisellä rusetilla:3

Tänää tulee sit siskoki kotiin joensuusta ja paree ois olla joku lahja mulle heh;D Huomenna sitten heti aamusta sellaseen "haastatteluun" jos sitä siks voi sanoa, mutta siis sellaselle pajalle nih. Perjantaista ei oo mitään haisua mutta lauantaina vähän parteee! Onneks sain noi vanhukset lähtemään mökille ja pikkuset menee isälleen! wohoo eli koko kämppä on siis viikonlopun munmunjavainmun. No okei Tanja jää tänne mun "seuraks", siitä mun niin paljon aina seuraa onki!:D

Ei kommentteja: